čtvrtek 5. září 2013

Goldfish-pub



























AEP
 Master suite stuff
 Lot size : 40×30

EA Store


10 komentářů:

  1. To je úžasný Vlasti :). Nádherné rybářské místečko :). Stylové a impozantní. Krásné posezení pod pergolou, Úžasný interiér s akvárky :).

    Útulný bar v pěkných barvách :). Skvělá práce a detaily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc mě těší, co píšeš. Po delší době jsem měla chuť na něco ponurejšího, ale přece jen jsem chtěla udělat něco malinko jiného. Nakonec to je spíše nálevna, ale chytat ryby tam snad půjdou. Děkuji moc ♥

      Vymazat
  2. Vlasti, je to nádherné, venku, uvnitř, všude. Prostě nádherné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší. Využila jsem i nastavění úplňku, což se mi hodilo na navození té správné atmosféry. Děkuji Moni :)

      Vymazat
  3. Hi Vlasta

    Thanks for your visit and your praise on my blog. I am very glad that you like my cottage. I did some searching on your blog and I'm impressed your houses are amazing! :)

    I wish you a nice Sunday, greetings Hoppel

    OdpovědětVymazat
  4. Hello, thank you for visiting. I'm glad you came to me on the page. Your work is also amazing :) Also, I wish you a beautiful Sunday.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné milá Vlasti :) Skvělý nápad a vše krásně ladí ♥ V zimě je kouzelný ♥ Díky za Tvoji návštěvu a omlouvám se za zpoždění .Přeji Ti Vlasti hezkou neděli a pohodový nový týden :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki, moc Ti děkuji, že jsi přišla mrknout. Velmi mě to potěšilo. Nemáš se za co omlouvat ;-) Děkuji a měj se také krásně ♥

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...