pondělí 18. června 2012

Návod na dům ve skále

Připravila jsem si pro Vás návod na dům ve skále. Složitý není a můžete si s ním ozdobit své sousedství. :)




Nejprve si postavíme obvodové zdi.


Na ně ještě jedno patro


Dále si v přízemí postavíme takovouto úzkou chodbu


Stejnou chodbu postavíme i v patře


Nahoru postavíme rovnou střechu


Zapneme cheat „ Constrainfloorelevation false “
Snížíme zdi a opatrně zvedáme terén



Vytvarujeme si i budoucí skálu


Když máte hotovo, nástrojem na zarovnání terénu vyrovnáme střechu



Takže budete mít toto


Dále si snížíme zdi až na zem a totéž zarovnáme na zemi, avšak pozor. Chodba musí zůstat, tak jak je
Takže vzikne toto




Máte nyní dům zabudovaný do skály


Cheat vypneme „ Constrainfloorelevation true “
Můžete si skálu uhladit nástrojem na zjemnění terénu


Můžeme posadit střechu



Doděláme fasádu ( Na zadní část domu ve skále nepoužívejte zdobné tapety, spíše jednolitou barvu nebo kámen ) Popřípadě zakryjte nějakou vegetací


Dodělejte dům a dodekorujte a výsledek může vypadat třeba takto



Máme hotovo. Přeji mnoho štěstí a nápadů :)



5 komentářů:

  1. To mě nikdy nenapadlo. Ty dneska jedeš :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Koriet. On už kdysi podobný návod existoval pro The Sims 2 a taky jsem ho slíbila pár lidem. :) Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé děkuji,nejsem žádnej profík ale jen začátečník.Určitě mi to moc pomohlo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jak já říkám - návodů není nikdy dost :) Taky děkuji jak za sebe, tak ostatní :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsem moc ráda, že Vám to pomůže. Pokud mne napadne ještě nějaký návod, s radostí ho sem dám ;-) Moc děkuji všem

    OdpovědětVymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...