čtvrtek 8. března 2012

Villa Miramonti
























Required: World adventures, Ambitions, Late night, Generations, Pets
Lot size: 40×40
Partly furnished
Store:
 Gigantic Bonsai free from Store


Sorry, I signed the name is wrong :/

8 komentářů:

  1. Visty, je to přenádherný skvost. Já už nevím, jak tě chválit. Ta první fotografie villy na tvém blogu, vypadá to tak skutečně. Velmi dobrá práce.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasti já teda žasnu. Nádherná stavba. Nádherný exteriér. Kouzelný interiér. Hezky se tam vyjímají tvoje vzory :) nádherná práce s barvama a se stavbou jako takovou.

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouho jsem přemýšlela, co napsat, abych se pořád neopakovala. Jako vždy velmi děkuji. Docela jsem ráda, že už to mám z krku. Zase na nějaký čas klid od staveb. :)
    Vaše komentáře mě fakt moc povznesly. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hoho... Teda Vlasto, Ty se nezdáš. Dlouho nic a najednou taková bomba. Fakt se mi to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji ti moc. Asi jsem potřebovala pauzu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hi there Vista, this is an absolutely incredible building and I wanted your permission to use it in my legacy.

    I have created a page for people to look when I move the current gen in. I'll leave the link at the end of the comment. I have made some minor changes to it but I've also put up pics for exactly how your house was built and I have a link straight to here on it already.

    http://skylegacy.wordpress.com/1053/romis-home/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, I am very pleased that you used my house. Thank you

      Vymazat

Zaujaté a vulgární komentáře budou smazány.
Děkuji za náštěvu / Thank you for visiting

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...